Zadania:
  • Rozwój biznesu na powierzonym terenie;
  • Aktywna sprzedaż dopasowana do potrzeb Klienta;
  • Realizacja celów sprzedażowych;
  • Budowanie trwałych relacji z Klientami.

Oczekujemy:

  • Doświadczenia w sprzedaży doypacków – warunek konieczny;
  • Posiadania prawa jazdy kat. B;
  • Umiejętności handlowych i negocjacyjnych;
  • Silnej orientacji na wyniki;
  • Łatwości w nawiązywaniu kontaktów i umiejętności budowania relacji;
  • Pozytywnego usposobienia;
  • Umiejętności szybkiego uczenia się;
  • Wysokiej kultury osobistej.

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od osiąganych wyników;
  • Stabilną i ciekawą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej;
  • Niezbędne narzędzia pracy;
  • Możliwość rozwoju zawodowego i wsparcie w podnoszeniu kwalifikacji zawodowych;
  • Szeroki pakiet świadczeń pozapłacowych;
  • Przyjazną atmosferę i pracę w ambitnym zespole.
Oferty zawierające cv w języku polskim prosimy przesyłać na adres praca@supravis.pl z dopiskiem KEY ACCOUNT MANAGER (doypack, sprzedaż na terenie Polski).

W przypadku załączenia referencji, należy dołączyć również poniższy dokument:
W związku z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa ochrony danych osobowych  do CV należy dołączyć poniższe dokumenty:


Czy odpowiedź była pomocna?

Asystent pomocy