Zadania:
  • Obsługa Klientów krajowych (rozwijanie sprzedaży do aktualnych Klientów oraz pozyskiwanie nowych, strategicznych partnerów handlowych),
  • Dbałość o terminową realizację zamówień, kontakt z rożnymi działami w ramach organizacji,
  • Analiza konkurencji i tendencji na rynku,
  • Promocja oraz dbanie o wizerunek firmy.
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe,
  • Minimum 3 lata doświadczenia w bezpośredniej obsłudze Klienta i sprzedaży w firmie handlowo-produkcyjnej – mile widziane doświadczenie w branży opakowań z tworzyw sztucznych,
  • Minimum 3 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem sprzedaży (stawianie celów i ich rozliczanie, coaching),
  • Umiejętność przygotowywania budżetów sprzedaży,
  • Umiejętność budowania i realizacji projektów sprzedażowych,
  • Nastawienie na osiągnięcie wyznaczonych celów oraz silna motywacja do pracy,
  • Umiejętność budowania długofalowych relacji handlowych z Klientami,
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Gotowość do odbywania podróży służbowych,
  • Wysoka kultura osobista,
  • Komunikatywność, samodzielność i kreatywność w poszukiwaniu rozwiązań,
  • Znajomość języka angielskiego (dodatkowy atut).
Oferujemy:
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Stabilną i ciekawą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Możliwość rozwoju zawodowego i wsparcie w podnoszeniu kwalifikacji zawodowych,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Szeroki pakiet świadczeń pozapłacowych,
  • Prywatną opiekę medyczną.
Oferty zawierające cv w języku polskim prosimy przesyłać na adres praca@supravis.pl z dopiskiem Kierownik Działu Sprzedaży Krajowej.

W przypadku załączenia referencji, należy dołączyć również poniższy dokument:
W związku z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa ochrony danych osobowych  do CV należy dołączyć poniższe dokumenty:


Czy odpowiedź była pomocna?

Asystent pomocy