Zadania:

  • Obsługa klientów krajowych;
  • Dbałość o terminową realizację zamówień, kontakt z różnymi działami w ramach organizacji;
  • Wprowadzanie zamówień i wystawianie faktur sprzedażowych.

Oczekujemy:

  • Doświadczenia w sprzedaży;
  • Znajomości obsługi komputera (MS Office);
  • Nastawienia na osiąganie wyznaczonych celów i wyników;
  • Motywacji do działania, odpowiedzialności, komunikatywności, zaangażowania;
  • Znajomość systemu IFS będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od osiąganych wyników;
  • Stabilną i ciekawą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej;;
  • Niezbędne narzędzia pracy;
  • Możliwość rozwoju zawodowego i wsparcie w podnoszeniu kwalifikacji zawodowych;
  • Szeroki pakiet świadczeń pozapłacowych;
  • Przyjazną atmosferę i pracę w ambitnym zespole.
Oferty zawierające cv w języku polskim prosimy przesyłać na adres praca@supravis.pl z dopiskiem Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta

W przypadku załączenia referencji, należy dołączyć również poniższy dokument:
W związku z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa ochrony danych osobowych  do CV należy dołączyć poniższe dokumenty:


Czy odpowiedź była pomocna?

Asystent pomocy